23 Ağustos 2009 Pazar

Acaip milletiz.

Neden böyle dedim hemen açıklayayım.Islak bergen i internet aleminde olan herkes tanır bir acaip insan olarak kendi eğlencesi için videolar kaydeder.Şarkılar söylenir ıslanır duvarlara vurur ve bunları yaparken acaip eğlenir.Buraya kadar bir sorun yok herhalde.Bu konuda çoğu kişi hemfikirdir.

Fakat bana acaip gelen asıl nokta bu insanlar dalgasını geçen(evet herkes geçiyor biliyorum)ve işi abartıp ona adeta cevap olarak video yayınlayan insanlar.Tamam bergen komik hepiniz güldük eğlendik videoları payalştık sanal ortamda sakız ettik.Fakat siz ne yaptığınızı sanıyordunuz bu videoyu çekerken eğlendiniz fakat ben ve benim gibi bir espriyi sündürünce ne hale geldiğini böyle saçma videolarla görmek istemyen insanların süper acaip çılgın yaftalamalarına maruz kalmayı göze alabildiniz mi?.Bergen acaipti fakat sizin acaip bir yanınız yok yapılmışı tekrarlayan yeni nesil hababam pozisyonunda olduğunuzu farketmek için nasıl tepkiler almayı planladılar acaba.

islak bergen videosu burada

çakma bergen burada

Saygılar.

Not:Yazılarımda hala dilbilgisi sorunları var düzeltmek için uğraşıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası