1 Eylül 2009 Salı

Futbol Blogları

Bu konu hakkında eleştiri yapmak haddime değil sadece ufak tefek tespitlerim olacak.Neden haddime değil diye merak eden olursa şöyle söylesem yeterli olacak.Bu blog yazarlarının çoğu blog tutma işini benden daha uzun süredir yapıyorlar kendilerine göre bir sistemleri var ve hergün güncellemeye çalışıyorlar çoğu bayağı azimli ve bilgili. Benim tespitlerim şöyle olacak.
1-Futbol bloglarında tutunmak istiyorsanız kesinlikle bütün ligler hakkında iyi kötü bilginiz olmalı.Misal Fransa liginin gol kralının oynanığı takımı köy takımı olarak nitelendirmeyecek kadar bilginiz olmalı.

2-İyi bir menejerlik oyunları takipçisi olacaksınız. Cm deyince aklınıza santimetre gelmeyecek.Nikiforenkoyu falan bileceksiniz.Misal cm nin hangi sezonu olduğunu hatırlamıyorum bir sezonunda Çorluspor oyunularının bir çocuğu potansiyeli olmasının nedeninin Tr araştırmacısının Çorlulu olması olduğunu bileceksiniz.

3-Diğer futbol bloglarına yorumcu olarak katılmanız sizi epey etkileyecektir.Hemen bilgi hemde pagerank konusunda.

4-Fanatik olmamanız hanenize artı bir puan olarak kayıt edilecektir
.
5-Blog idman yurduna bir şekilde kayıt olmanız sizin izlenebilirliğinizi artıracaktır. Blog idman yurdu nedir diye soruyorsanız futbol blogu yazmasanız bence iyi edersiniz.

6-Galatasaraylı olmak sanırım bir avantaj getiriyor blogçular arasında Gsliler epey fazla.

7-Arada bir değişik konulara yazmanız sadece futbolseverlerden oluşan okuyucu portföyünüzü çeşitlendirmek içn iyi olacaktır.Bu konuda Flying Dutchman blogu diğer bloglardan bir iki adım öndedir.Benim en sevdiğim ve sürekli takip ettiğim blogtur.

8-Futbolun renkli simalarına sürekli selam etmeniz gerekir.Yoksa futbol tanrıları tarafından cezalandırılabilirsiniz.
Neyse benim diyeceğim bunlar eleştiri olarak yazmadım ki zaten eleştiri değil çoğunlukla tespit içeren bir yazı oldu.
Flying dutchman blog burada
Blog idman yurdu burada 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası