19 Eylül 2009 Cumartesi

He's a jackass

Aslında ingilizce başlık atmayı pek sevmiyorum.Fakat bu konu için en iyi başlıklardan biri bu olurdu.Kanye West in taylor swift ödül almaya çıktığı zaman ortaya atlayıp zırvalıdığı durumu herkes biliyordur.Videosunuda alta ekleyeceğim zaten.Birde youtube da dolaşırken Obama nın kanye west için jackass dediği videoya denk geldim.Fakat video önemli değil aslında benim için asıl videonun başında konuşan sunucunun altından geçen yazılara dikkat çekmek istiyorum.Orada politik bir program için facebook myspace twitterdan yorum atılması isteniyor.Çok hoşuma gitti Tr de sosyal ağlar genellikle makara ile ilgili kullanıldığı için böyle şeyler insanların aklına gelmiyor pek fazla buradan haberleşmek.Neyse bu kadar yeter bugunlük.saygılar.

Not:Myspace kapatılmış benim dnsler farklo olunca farketmedim.Ya myspace neden kapatılır gözünüzü seveyim anlamadım şimdi.

Obamanın videosu burada

Kanye West videosu burada


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası