1 Eylül 2009 Salı

Youtube sosyalleşme aracı olarak kullanılabilir mi?

Evet neden olasın tabi sosyalleşmekten ne anlıyoruz önemli olan o.

Bu yazıyı yazarken rastgele Tr den yüklenen bir video açıp alttında olan yorumları okuyacaktım.Fakat hangi videoyu açaçağımı kararlaştıramadım en sonun müzik kanllarından birinin listesinde bir numara lan video klibi açmaya karar verdim.Bu klipte Bengü hanım kızımızın İki melek videosuydu.Altta yazan yorumlar arasında gerçekten gereksiz onlarca yorum vardı.Bende oturup bu yorumları kendi kafamda kategorize etmeye karar verdim nedir bu yorumların amacı diye.

1- Butipte arkadaş durduk yere aşkını ilan eden kullanıcı tipi.Bunu neden yaptığına akıl fikir erdirmek pek mümkün değil.bengü kesin senin aşkına karşılık verecek zaten.(ütopik sosyalleşme denemesi)

2-Görev adamı şarkının söz yazarı bestecisi gibi teknik bilgileri veren kullanıcı.(Entellektüel sosyalleşme denemesi)

3-Şarkıcıyı kötüleyen kullanıcı kötülüyeceksen niye izliyorsun arkadaşım tamam bende sevmiyorum ama berbatsın iğrençsin deyip egomu tatmin etmeye çalışmıyorum.(En cool kullanıcı benim denemesi)

4-Birde şarkı sözlerini yazan kullanıcı var ki onun amaçı nedir hiç birşey anlamadım.(Arkadaşım ben böyle güzelim bana bulaşmayın durumu)

Ufak bir liste yaptım bu konu hakkında bende böylelikle eleştirmeye çalıştığı youtube kullanıcıları kıvamına geldiğimi sanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası