28 Ekim 2009 Çarşamba

Hepsiburada.com

Hepsiburda.com u internetten alışveriş yapan herkes bilir iyidir kötüdür o konuda bir çok yorum vardır.Hatta hepsiburadazedeler diye facebook grupları vardır rahatsız olanların.Bu normaldir de her firma herkesi her zaman mutlu edemez.fakat neden mutlu edemediğini araştırıp öğrenebilir.

Misal ilk önce hepsiburadazedeler grubundaki herkese ulaşıp dertlerini öğrenir.çok kalabalık değiller.Şikayetvar.com üzerinden birçok şikayet geliyor muhtemelen hepsinede ulaşmaya çalışıyorlar.Fakat sosyal ağları kullanıp iş şikayet sitelerine düşmeden çözülebilir.Şöyle bir örnek verebiliriz.Alışveriş yapan kişileri izinleri doğrultusunda facebook ve twitter gibi ağlardan takip edip aldıkları ürünlerin satış sonrası takibini yapabilirler elbette bir çok kişi alışveriş yapıyor ama olabildiğince kişiye daha uygun şartlarda daha az maliyetle ulaşılabilir.Ürünün hakkında görüşlerini öğrenebilir.Yeni ürünlerini sürekli olarak gruplarında ilan eder taksit ve diğer kampanyalardan haber verir.Rahatsız olanlar ile birebir görüşerek tatmin etmeye çalışır.

Facebook üzerinde oluşturulan forumlarda istediği ürün için istediği bilgiyi alabilinmesi sağlanır bazen bazı ürünler hakkına müşteri yorumları sadece çok beğendim düzeyinde kalıyor hepsiburdanın kendi sitesinde.Burada merak eden not bırakır özellikle hangi ürünün hangi özelliği istiyorsa onun hakkında bilgi sahibi olur.

Güncelleme olarak hergün abartılı bir şekilde bu işi yapmaz ise müşterilerini ve potansiyel müşterilerini rahatsız etmez.Misal stokta fazlası veya tek kalan ürünleri burdan duyurarak iyi işler yapılabilir.Fakat bu iş epey uzun vadeli bir iş 1 ayda kimse geri dönüş beklememeli biraz bu konuda ve diğer konularda seri olmak istediğimiz için bize gelmeyebilir bu yöntem.Fakat öncelikle hepsiburda.com öncelikle facebook fan sayfasını düzenlemeli şuan Tr nin en büyük internet alışveriş sitesinin böyle bir fan sitesinin olması oldukça rahatsız edici.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası