4 Ekim 2009 Pazar

Video paylaşıyorum ama nedenini bilmiyorum.

Bu konu hakkında yazmıştım bir daha yazasım geldi.Facebook anasayfamı açınca alt alta şu başlıklarda videoları gördüm.MILLETIN VEKILININ ISYANI!!!,Burcu Güneş - Aşk Yarası,bok mu var burda?,Bööööööğğğyykkk :)).

Facebookta video paylaşım adabı diye bişeyin omadığını biliyordum fakat bu videoları alt alta görünce daha iyi anladım.Bir insan sevgilisine trip etacaksa veya siasi görüşünü bildiricekse niye en az 100 kişinin göreceği bir videoyu paylaşır.Normalde abi çık şu meydan bunu yap deyince yapmayacak insanlar en alakasız videoları en alaksız kişilerin görmelerini sağlamak için facebookta paylaşıyorlar.Hele ki komik bu diye gelen videoların yüzde 1o en fazla komik gelmiştir bana niye senin güldüğün şey bana komik gelmeyebilir.Entrasan bri milletiz .Facebook un boku çıktıcılardan olmak istemiyorum ama sonunda o duruma gidiyorum.Neyse bu kadar yeter yazdıkça saçmalayacağım.

Saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası