1 Kasım 2009 Pazar

Anladık en ... sizsiniz. #2

Bugünkü video için diyecek bişey bulamıyorum. İnsanalar bu videoyu neden paylaştığını söylemedikleri sürece anlamayacağım.Sibirya halk müziği videosu bahsettiğim gerçekten zor bir müzik sonucta halk müziği muhtemelen yabancılarda bizim müziğimizi değerlendiriken böyle diyorlardır.Zor gerçekten paylaşan ve dalga geçen arkadaşlar genellikel kendi müziğimizle dalga geçtikleri zaman köpürme kapasitesine sahip insanlar ve birde bu şarkı çok iyi diye paylaşanlar var onu hiç anlamıyorum abi adamın kendi yerel müziğinden hangi yerel öğe beni etkileyebilir ki onu düşünmeden edemiyorum kaldı ki zaten dediklerini anlamıyorum anlamaya çalışsam sözlerini çevirecek bir araç var mı bu şarkının sözleri var mı onu bile anlamadım.Yani dediğim o ki bu video o kadar zor video ki beni bu pazar gününde derin düşüncelere soktu ve luzümsuz derecede uzun bir yazı yazdım.

Videnun linki burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası