27 Kasım 2009 Cuma

Anladık en ... sizsiniz. # 5

Malum bayram herkes akraba ziyaretlerinin peşinde koşturuyor.Mezarlık ziyaretleri ıvır zıvır uğraşıyor.Ben bugünlük bu işten kısmen kaçtım en azından çok severek yapmadığım işi bu bayramlık yapmayacağım.Biraz mutlu sayılabilirim.

Bu sefer serimizin 5 numaralı şahısları bayram tebriklerini facebook statusleaına yazan geleneklerine çok bağlı olan(!) Türk sosyal ağ kullanıcıları. Arkadaşlar toplu halde bütün arkadaşlarına bir bayram mesajı atsan facebook üzerinden daha samimi olursun.Facebook durumu olarak iyi bayramlar herkese yazmak nedir? Ben bayramınızı kutladım alan alsın almayan beni ilgilendirmez mi? Zaten sosyal ağların samimiyetini her zaman sorgulayan insanoğlu böyle bir hareketle bu samimyetsizlik denizinde kaybolmuyor mu?

Sosyal ağları bayram ve doğum günü gibi şeyleri kutlamak için kullanan hatta bunu herkese duyurarak yapan arkadaşlar buradan tekrar sesleniyorum yapmayın samimiyetsizlik denizinde kaybolmayın.Kutlamak isteyen üşenmez bir mesaj atar.Artık mesaja bile razı olduk. En azından ben kutladım demeyin kendinizi kandırmayın.Sorsalar eski bayramlar nerede ağzı yapacaksınız.Eski bayramlar olmasın eyvallah ama bu kadar da olmasın bir zahmet.

Saygılar.İyi bayramlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası