29 Kasım 2009 Pazar

Avatar'lar karıştı.

Pazar sabahı olduğundan dolayı hangi tv kanalını açsam magazin programına denk geliyordum. Bende en sonunda kanal değişitirmekten sıkılıp bir magazin programinı bıraktım. Gazeteyi karıştırırken Birden James Cameron'un Avatar filminin fragmanı dönmeye başladı. Haliye şaşırdım pazar sabahı ve magazin programı ne işi var avatarın buralarda.

Fragmanı görünce izleyeyim dedim. İzlememle dumur olmam bir oldu. Avatar'lar karışmıştı. Hava Bükücü Avatar Aang ile James Cameron Avatar karışmıştı. Ünlü çizgi film diye tanıtımı yapılıyordu filmin. Hatta kendimden emin olamamıştım. Girdim google'a avatar yazdım tekrar kontrol ettim. James Cameron Avatar önceden çizgi film miydi? Bende bir sorun olmadığını anladıktan sonra. Entellektüel iş yapalım diye rezil olan bir magazin servisi olduğunu fark ettim.

James Cameron yerine koydum kendimi(Adam ne Türkçe biliyor ne bişey allahtan :D ağlardı herhalde , birde bende james cameron yerine kendimi koymak için bahane arıyordum zaten). Sen o kadar bilim kurgu bloglarını kasıp kavur , youtube üzerinden o kadar sneak peek(heyt yavrum terimlere bak) yayınla, bütün bilim kurgu hayranlarını gaza getir. Sonrasında bir magazinci seni bir çizgi filmle karıştırsın. Magazincilere kızmamak lazım derdim her zaman ama bu kadarda kolaya kaçmayın. Bu ne anlamış değilim. Sosyal medyayı böyle müthiş bir şekilde kullan ve bu filmin asıl seyricilerinin , bilgisayar sever insanlar olduğunu bilip böyle acaip bir pazarlama yap. Magazincinin biri bu işten anlar gibi ahkam kessin. Tvler ne hale gelmiş. İşte bu yüzden bloglar var işte bu yüzden sosyal medya var. (yürü be kim tutar seni)

Not: Kanal ya Show tv idi ya da Star Tv idi o kadar kızdım ki kanalın hangisi olduğuna bakmadan değişitirdim.

Avatar Movie (James Cameron) resmi sitesi burada

Avatar Movie Wikia burada

Saygılar.

2 yorum:

  1. çok ilgi çekici yazılar yazıyorsunuz okurken zevk duyuyor insan gerçekten ama şu heyt yavrum terimlere bak dediğiniz terimlerinde ne olduğunu söyleseniz, bizim gibi cahiller de bilgilense olmaz mı :)

    YanıtlaSil
  2. "Sneak peek" teriminden bahsettim orada kendim kullanmadığım bir terim genelde dizi bloglarında geçiyor bunu kullandığım için kendimle dalga geçiyorum. Okunduğu düşümediğim için öyle kendi kendime yazıyorum bunları yani kendim çalıp kendim oynuyorum. Yazdıklarımı anlıyorum başkası için karışık olmuş. Bunu belirttiğiniz ve fark ettirdiğiniz için teşekkür ederim.
    Saygılar. Ayrıca teşekkür ederim söyledikleriniz için.

    YanıtlaSil

Facebook Sayfası