12 Kasım 2009 Perşembe

DiggTv yayında.

Önemli bir olay olduğu düşünüldüğü için bir çok blog bunun haberini yaptı zaten.Bende ufak bir tanıtım yazısı yazarak geçeceğim.

Digg'i herkes biliyor zaten.Benzer olarak televidyon var Tr'de.Digg tv ninde nasıl bir şey olduğunuda herkes tahmin edebilir bu örnekten sonra 5 bölümden oluşan internet videolarının derlendiği bir tv olarak kısaca tanımlanabilir.Şimdi ben bu 5 bölümü kısaca yazacağım içerikleri ile beraber.

Diggnation:Haftalık olarak digg üzerinden derledikleri web teknoloji ve kültürel olayları tartıştıkları yorumladıkları program.Sunucular Kevin Rose(Digg'i kuran nev-i şahsına münasır kişi) ve Alex Albrecht(en bilinir haliye G4techTV adlı programnın eski sunucusu)

Diggcetera:Digg çalışanlarının toplantılar ve eğlence içerikli videolar yayınladığı bölüm.(diggcilerde eğlenir diyemedim işte)

Digg Dialogg:Ünlülerle yapılan ropörtajların yayınlandığı diggtv parçası(berbat bir cümle oldu :().Sorularda digg kullanıcıları tarafından soruluyor.

The Digg Reel:En çok digglenen videoların derlemesinin yapıldığı sosyal medyanın bir nevi neye güldüğünü gösteren seri.(bu daha derli toplu galiba)

Digg Townhalls:Digg'in kendi hakkında yaptığı pogram.Digg hakkında bir çok şeyi sorabileceğiniz bir program.

Program diyip dememe arasında kaldım fakat program demekte karar kıldım.Başka bir kelime kullamayaı düşündüm webisode gibi olamz deyip burada karar kıldım.

Webrazzi'nin konu ile haberi burada

Digg Tv burada

Teledivyon burada

Kevin Rose Wikipedia başlığı burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası