10 Kasım 2009 Salı

Doğru adam doğru hareket #5

Bu gün her zaman ki gibi rutin e-mail kontrolleri , facebook bildirim temizlemelerimi yaptıktan sonra bir twitter'ı kontrol görevinide yerine getirdim.Sonuçta benim çevremde bu şeyi kullanan arkadaşlar yok neyse genelde ünlüleri yada gazetecileri takip ettiğim için ; gündeme dair fikirlerinide okumuş olmak içinde bu görevi yerine getiriyorum.(heyt yavrum göreve bak sanki her gün 10 ton kömür taşıyorsun)

Sabah ilk açtığımda Mirgün Cabas'ın alt altta olan tweetlerini gördüm.Chp grup toplantısında beklemekten sıkıldığı için twitter i açıp bir kaç şey yazmış gayet eğlenceli şeyler bile sayılabilir yaptığı işin siyaset üzerine olduğu düşünüldüğünde.

Yazdığı tweetlerden örnek vereyim ve kendisini twitter adresini vererek kısaca sonlandırayım.Twitter'ın bu kadar popüler olması basın dünyasında da farklı bir soluk getirecek gibi.Normal hallerinden daha doğal olabiliyolar burada ünlü ve yazarlar.

*13 yil once bu salonda yilmaz ve ciller'in konusmalarini dinlerdim, hep uykum gelirdi sonra kosarak ogle bulteni icin canli yayina...

*chp grup toplantisina geldik. mustafa ozyurek kirmizi koltuklar bulup en one oturttu. iki saat baykal'i dinleyebilir miyim? emin degilim.

Mirgun Cabas twitter burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası