11 Kasım 2009 Çarşamba

Kralın ardından.

Birşeyin bir kişinin ardından gibi başlıklar kullanmayı çok seviyorum.Güzel konular seçmeye çalışıyorum bu başlıkların altını doldururken.Bu sefer konu Michael Jackson'a sosyal medyanın saygı duruşu videoları.Bu videoların bazılar Michael Jackson yaşarken de kaydedilmiş olabilir.Tam olarak bilmiyorum açıkcası.

Burada Michael Jackson hakkında gevezelik yapmaycağım kim olduğunu herkes biliyor.Yani cidden herkes Türk tvcilerinin dediği gibi 70 miilyon bizi izliyor geyiği gibi değil cidden herkes biliyor.Her kesimden saygı gören yegane şarkıcılardandır herhalde.Neyse size çok farklı şekillerde saygı duruşu videoları izlettirmeye çalışacağım.

1-[OFFICIAL] Michael Jackson Dance Tribute - STOCKHOLM
Link burada

2-PomplamooseMusic İndie Rock Beat İt
Lİnk burada

3-【Saitone】"Thriller 8bit tribute mix"【Michael Jackson】
Link burada

4-Ercik - A Tribute to Maykıl Jeksın
Link burada

Not:10 kasım için bişeyler yazmak bana düşmez yapılanlar ortada benden daha güçlü daha önemli insanlar 10 kasımın ciddiyedini pek sallamadan işler yapıyorlar benim diyeceğim her şey malumun ilanı olur.Saygılar Atamıza.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası