24 Kasım 2009 Salı

Star Wars Durum Güncellemesi.

Bugün digg'te bir postta denk geldi , postta star wars karakterlerinin facebook statusları ile ilgili bir espri vardı ve gayet eğlenceli espriler gibi görünüyordu.Chewbacca'nın bile hesabı vardı ve Han Solo'nun durum güncellemesine(statusla durum arasında gittim geldim hangisini kullancağıma karar vermekte halen zorlanıyorum bir status bir durum kullanacağım uzun süre) bile yorum yazmış dediklerini pek anlayamadım :D

Luke Skywalker,Stromtropper,Genereal Veers,Wes Janson,Han solo'nun durum güncellemelri var.Yorum yapanlar daha da ilginç aslında Darth Vader ,Obi wan kenobi ,C-p3o,chewbacca da yorumlarıyla bu güncellemelere dahil olmuş.Esprili bir çalışma olmuş.Star Wars sever iseniz gayet hoşunuza gideceğini düşünüyorum.

5 Star Wars Status Updates link burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası