20 Kasım 2009 Cuma

Twitter atışması.(Sinan Çetin vs. Ahmet Hakan)

Yurdum yazarlarını twitterı keşfetmeleri çok zor olmamıştı.Hatta güzel olmuştu sevdiğimiz insanların anlık olaylara , anlık tepkilerini takip etmek için çok iyi bir araçtı benim gibi takipçiler için.Yazarlar ve/veya diğer ünlüler twitter iletilerinide gayet samimi olmuşlardı.Bu bazı yazarlar için kötü algı bile yaratmıştı.(Kimler diye merak ederseniz Ekşi sözlükte Cüneyt Özdemir ve Burcu Esmersoy araştırması yapınız).

Neyse bugünün konusuna gelelim.Sinan Çetin ve Ahmet Hakan atışması.Nasıl başlamış diye bir geri dönüş çalışması ile olayın temelinde , en azından, benim geri dönebildiğim kadar gerisinde , Oray Eğin'nin kendi blogunda yazdığı bir yazı var.Burada Nil/Neşet Ertaş olayı özerinden bir Sinan Çetin eleştirisi yazmış.Katılıp katılmamak herkesin kendi bileceği iş.

Sonrasında bu eleştiriye Sinan Çetin , twitter üzerinden cevap vermiş.Buda çok normal.Sanırım Ahmet Hakan(yine sanıyorum ki, arkadaşını savunmak için) burada devreye giriyor ve bir atışma başlıyor.

Şimdi bekliyorum.Ahmet Hakan cevabını vermiş.Sıra Sinan Çetin'de güzel bir atışma , en azından takipçileri heyecanlandıracak bir atışma olur dileğiyle linkleri vererek yazıyı sonlandırıyorum ve nedense kulaklarımda Orhan Ayhan'ın sesi bir karaciğer yoklaması şeklinde çınlıyor.Temiz bir atışma olsun.

Oray Eğin'in yazısı burada

Oray Eğin Twitter burada

Ahmet Hakan Twitter burada

Sinan Çetin Twitter burada(öldü bu adres)

22.11.2009 tarihli ekleme:Sinan Çetin'in twitter'ı için fake diyorlar bakalım ne olacak.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası