25 Aralık 2009 Cuma

2009 ne ayaksın sen oğlum?

Sayıların cinsiyeti yoktur desem de kardeşim her zaman cinsiyetlerinin olduğunu söyler. 2009 a erkek cinsiyeti biçmiş bulundum. Herhalde delikanlı adam gibi(abi illa erkekler bi doğru düzgün olur kadınlarda doğru düzgün olur tabi ki lafın gelişi böyle yazdım) bir yıl gibi geçtiği için olsa gerek. Neden böyle olduğunu kısa kısa anlatayım.

* 7 sene süren uzun bir uğraş sonunda üniversiteyi bitirdim. (2009 kıyak #1)

* Uzun süredir çekiştirdiğim yükleri üzerimden attım. (2009 kıyak #2)

* Hiç beklemediğim insanlardan büyük iyilikler gördüm. (2009 kıyak #3)

* Sosyal medyada tekrar aktif olmaya karar verdim tozların içinden friendfeed hesabımı çıkardım. Twitter hesabı açtım. Yazarken mutlu olduğumu belirtmeden edemeyeceğim 2 blog yazmaya başladım. Birisi burası diğeri korner olması lazım(yan tarafta link mevcuttur :D)

* İnternet sektöründe(çok geniş bir tanım ama bir uçundan girmeye çalışacağım) çalışmaya karar verdim bir şekilde yapacağım. Ya kod yazmayı öğreneceğim ya da profesyonel bir blog yazarı olacağım ya sosyal medya alanında çalışan bir firma için o blog bu blog yorum yazacağım.

* Çok derin gibi görünen insanların bazen sığlığın derinliklerinde yüzdüğünü farkettim.

* Hayatımda bir çok şey için planlar yapmaya karar verdim. Bir değil üç farklı yol için planlar yaptım.

* İnternet sektöründe iş yapmak için gerekli olan şeylerin özünü veren şu(Small, Simple, and Shared: The Three Ss for 2010) yazıyı okudum. Sağol Chris Brogan :D.

* Hiçbir sene hatırlmıyorum ki bu kadar çok iyi filmi bir arada izlemiş olayım(district 9 , Hangover , zombieland , köfte yağmuru , franklyn şimdi aklıma gelmeyen bir çok film)

Son söz olarak ; iyi sayılabilecek bir yıl geçirdim herkesin de iyi bir yıl geçirdiğini ummak istiyorum. En azından normal bir yıl geçirmiş olsun insanlar.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası