3 Aralık 2009 Perşembe

Adamın biri wow'u bitirmiş.

Adamın biri wow'u bitirmiş süper , oyun yapımcıları ona artık bir yemek ısmarlar herhalde. Wow oynayacak kadar param olmadığından dolayı bende diğer online oyun seçeneklerine yöneldim. İlk önce tv'de bile reklamı dönen Florensia denilen oyuna bir göz atayım dedim.

Florensia için söyleyeceğim tek şey "çocuk oyunu" olabilir. Bu kadar mı düzeysiz bu kadar mı sevimiz bir ortamı olur bir oyunun. Beğenmezsen oynayabilirsin diyebilirsiniz evet artık oynamıyorum. Tamam deniz savaşı ile bir yenlik getirmiş olabilirler fakat kullanıcı kitlesinin yaşı o kadar küçük ki insan oyundan bile soğuyabiliyor. Ben de olduğu gibi. Chat kısmında dönem muhabettler o kadar saçma ki adeta sidik yarışı yapan veletler içinde sandım kendimi ki zaten öyle. Eğer birisi o oyunu indirmek gibi bir zahmete girip oynamak isterse şunu kesinlikle unutmasın oyun içindeki yaş ortalaması sandığınızdan daha düşük.

Oyunun oynanışı ile ilgili bir yorumda yapayım. Adalardan oluşan bir dünyamız var ve bu dünyalar arasında gemi ile seyahat edebiliyorsunuz. Her adanın level düzeyi farklı belli levellerden sonra o adalarda ki görevleri yapıyorsunuz. Görüntü kalitesi ve serverlarında bir soruna rastlamadım sadece yavrucaklar biraz muhabettin dozunu kaçırınca aksamalar oluyor.

Son söz fazla bişey beklemeyin tamam tvde reklam var ama o kadarda değil. Biraz agresif bir yorum oldu ama oyunda harcadığım zamana kızdığım için böyle birşeyler yazdım.

Florensia Türkiye sayfası burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası