23 Aralık 2009 Çarşamba

Anladık en ... sizsiniz. # 6



Bu sefer facebook oyunlarında ısrarla davetiye gönderen arkadaşlara bir çift sözüm var. Anladık facebooku milleti dikizlemek için değilde oyun oynamak için kullanıyorsunuz. Yani facebook amelesi değilsiniz. Fakat niye hala bana oynamadığım oyunların davetiyesini gönderiyorsunuz?

Davetler arasında , 2 fishville , 2 farmville(komşulğu eksik değil tabi ki) ,1 mafia wars , 1 zynga poker oyunu var. Tamam anlıyorum oyundan bonus mu ne kazanacaksanız kazanın ama bu kadar kendinizi kaptırmayın. Zaten önceki davetinizi kabul etmemiş olan bir kişiye niye illa ki davetiye gönderiyorsunuz? Sırf bu yüzden belki de sevip arada vakit geçireceğim oyunlardan beni tiksindirdiniz.

Eyvallah bütün bunları kabul ettim diyelim neden bir teşekkür yok farmville bizi seçtiğiniz için teşekkür ederek insanlığı yapıyor fakat neden siz yapmıyorsunuz ya da önceden şu oyunu kabul et bir güzellik yap diye mesaj atmıyorsunuz?

Çok tepkiliyim gibi gelebilir ama aslında bu sosyal oyunları seviyorum benim de oynadığım oyunlar oldu fakat davetiyeyle değil internet sitelerinde bulduğum yönlendirmelerle girdim oynadım. Yani sosyal oyun ama daha çok insanların arkadaşlık bağlarından yararlanarak kendini geliştirmeye çalışılan bir yapı. İşte benim rahatsız olduğum bu insanların arkadaşlarından yararlanma çabası başka bişey değil.
Oynayın ama daha ilk kez girdiğin oyunda beni kendine suç ortağı yapmaya çalışma beni de hapsettme.

Anladık en sosyal oyun sever sizsiniz.

I hate Farmville facebook grubu burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası