22 Aralık 2009 Salı

"Cover" manyağı yaparım seni !

viralviral.com üzerinden Poker Face şarkısını acapella olarak söylenen videoyu gördükten sonra youtbe'da bir araştırma(araştırma yazım sanki kütüphanede araştırma yaptım yazıyorum ama ne yazıyorum) yaptım. Poker face coverlarını toplayayım dedim.

Halihazır bir çok cover versiyonu olan şarkının pek bilinmeyen versiyonlarını listelendiriyorum. Bilinen versiyonları yani Kid Cudi , Eric Cartman , Chris Daughtry , Chirstopher Walken ve Mika versiyonlarını buraya dizmeyceğim.

*Lady Gaga Poker Face - Stunning Cover- Violin- Las Vegas

İzleyemeyenler için link burada

*Pixie Lott-Poker Face(Acoustic Lady GaGa Cover)

Link burada


*[07] FAITH NO MORE - Poker Face (Lady Gaga) / Chinese Arithmetic (Download Festival 2009) (Bu video biliniyor fakat ben tekrar koydum)

Link Burada


*Alvin And The Chipmunks - Poker Face ( Bunlardan çok yapıyorlar çok saçma olduğu için burada)

Link burada


*Dehydrated Goat - Poker Face (Grindcore dikkat!)

Link burada


*Julia Dales beatbox remix (Poker Face/ Slave for you)

Lnk Burada


Viralviral.com üzerinden denk geldiğim video burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası