11 Aralık 2009 Cuma

Facebook adamının grupları

Herkes facebookta bazı gruplara üyedir. Fakat çoğuna niye olduğumuz bilmeyiz. Kimine ayıp olmasın diye üye oluruz (facebook baskısı diyeyim buna ben de). Zaten bir çok gruba üye oldum fakat sonra bırakıp gittim hiçbirşey yapmadım o grup için. En kötü ihtimalle bile duvarına yazmadım. Niye üye olduğumu bilmediğim gruplara neden bişey yazayım ki?

Facebook yeni gizlilik ayarlarına gitti öncesinde de ülkeleri kaldırmıştı. Şimdi de farklı ayarlamalar yaptı gizlilik için. İlk dikkatimi çeken paylaşımlarını açık olarak yapabilecek artık , insanlar bunları görebilecek. Galiba önceden göremiyordu en azından ben öyle hatırlıyorum öyle değilse çok önemli değişiklik yok diyebiliriz. Benim konum değil bu zaten. Herkes kurcalayıp bir sonuca gidebilir. istediği ayarı yapabilir.

Bu ayarlardan önce zaten Zuckerberg birer açık mektup yolladı herkese ne yapıyorsak sizin için yapıyoruz diye. Aklıma "sor bi neden yaptım" repliği geldi. Sormamıza gerek kalmamış zaten zuckerberg epey bir açıklama yapmış mektupta.

Gizlilik ayarlarının değiştiği gün ben de zuckerberg'in profilini yokladım. Bu adam ne yer ne içer diye. Profilinden çıkardığım sonuçlar şöyle ufak yorumlar yapacağım. Bu yorumları yazarken de düşüneceğim bunca grubun duvarına gidip bir gün bir şeyler yazmış mı?

*M.Z. ne kadar pop sanatçısı varsa grubuna katılmış Katy Perry , Shakira ,Taylor Swift , Lady Gaga... Bir elle tutulan gruplar Green Day ve Radiohead açıkcası hayal kırıklığına uğradım :(

*Sarkozy'i görünce bu yazmaktan vazgeçecektim fakat adam hayranmış bilemedim şimdi ne diyeyim. Şu gruba ne yazmış bir kere hastayım burnuna falan yazmış mı? ya da yenge de güzelmiş?

*Facebook Mutfak ekibine hayranmış. Ekip menüleri facebookta durum bilgisiyle bildiriyor entrasan birşey adamın herşeyi facebooka endeksli.

*Farmville hayranı değil , horse racing diye bir uygulamanın hayranı.

*Yedi ceddini facebooka kayıt ettirmiş. Normal ama olsun o kadar.

*Ya insan kendi hayranı olur mu? Olmuş adam değişik adam vesselam.

*Bu adam microsoft ile ortak değil mi ? Firefox hayranı olmuş.

*West wing , lie to me ve oprah seyrediyor. Sarkozy hayranı olur tabi böyle bir insan :)

*New York Times okuyor yoğurt yiyor. Ne saçma bilgi verdim gerçekten ne okursa okusun ne yerse yesin. Yoğurt yiyince biz de facebook gibi bir site yapabilecek miyiz?

Not:Acaba "hiç beni işe al" minvalinde mesajlara gelmiş midir? Hiç kız düşürmüş mü facebooktan ? bunları soracağım bir gün şansım olursa.

Mark Zuckerberg facebook fan sayfası burada

Mark Zuckerberg Facebook sayfası burada

Facebook Mutfak Ekibi sayfası burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası