13 Aralık 2009 Pazar

Farmville yazıp gelenleri kırmayalım.

Farmville malum bağımlılık yapan bir oyun. Neyse ki ben oynamıyorum. Bende de bağımlılık yapar mıydı?. Aslında bunuda bilmek istemiyorum.

Neyse bu arkadaşaları kırmayayım onlar için farmville hile kodlarını buraya koyayım. Biraz kolay hit peşinde olabilirim ama millet farmville yazıp geldiyse ellerini boş döndürmeyelim.

Mahalo.com'un sahibi Jason Calacanis kendi blogunda bu hile kodlarını derlemiş bir sayfa yapmış. Benim rss'e düşünce insanları kırmayayım deyip bu paylaşımı yapacağım.

Tepede olan linki kullanmanızı öneririm yazılar inglizce olsa bile videolu anlatım olduğu için işinize yarayacağını düşünüyorum. Oyunu oynamadığım için bişey anlamadım anlayanın işine yarar herhalde :). Bu hafta sonunu böyle paylaşım yaparak geçirdim. Kolaya kaçtım biraz pek yazasım yoktu neyse ki böyle şeyler imdadıma yetişti.

Biggest Page on Mahalo this month: Farmville Cheat Codes adlı sayfa burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası