1 Aralık 2009 Salı

Sosyal medya beni işe sok!

Friendfeed'e eskisinden çok takıldığım için yazacak şeylerin başlangıç noktası olaak orayı kullanıyorum. Bir kullanıcı wanda digital'de beni işe aldırın diye bir başlık açmış ve herkesin ona destek olmasını istemiş. İş görüşmesinede gitmiş fakat sonuç belli değilmiş galiba.

Neyse bu tarz işler sürekli yapılıyor sosyal medya aracılığı ile. Geçmişte yapılmış ve halen devam bir iki blog var. Bir tanesi işe yaramış , bir tanesi(canonseeme) ise hiç beklemediği bir sonuç almış fakat hedefini gerçekleştirmek için devam ediyor. Konular hakkında fikrimi yazmayacağım sadece linkleri verip kısa keseceğim. Ama şunuda söylemeden edemeyeceğim. Canon See Me adlı blog benim en beğendiğim oldu. Blog iş için kurulmadı amaç bir canon makina alabilmekti. Diğer bloglarlardan daha hoşuma gitti. Canon firmasıyla yaptığı görüşme kendi friend feed sayfasında yer alıyor oradan bulabilirsiniz.

Birçok böyle girişim benim gözümden kaçmış olabilir en bilinenleri yazmaya çalıştım.

Canon See Me burada

Ali Taran Beni İşe Al burada

Tbwa beni işe alsın burada blogun son postunda işe aldınğını söylüyor yazar.

Friendfeed Hadi, beni WANDA DİGİTAL işe aldıralım burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası