12 Ocak 2010 Salı

İstediklerini almışlardır herhalde



Chuck dizisi başladı bir kaç yerde haberini okumuşsunuzdur. bu ara başlaması benim için iyi oldu takip ettiğim dizilerin çoğu tatilde benim için eğlence çıktı.

Chuck dizisinin chuck me out oyunundan bahsetmiştim daha önce. Dizinin yeni sezonunun tanıtılması için başlatılan oyun. Sanırım bu sefer bu tarz bir pazarlama tuttu ve Chuck 3d bölümden bu yana en yüksek reytingine ulaştı.

Bu başarıyı sosyal ağlara mal etmek doğru olmaz. Fakat dizinin fanlarının kendilerini ifade etmesi ve iyi bir ölçüm noktası olması için sosyal ağ kullanımı mantıklı bir yöntem gibi görünüyor adeta ön reyting araştırması gibi. Bir çok kanaldan tanıtım yaptılar. Neyse sosyal medya dışında kısa bir yazı yadım hadi bu kadar yeter. Bugünlük yazmış olmak için yazdım neyse.

Not: Chuck dizisinin 3. sezonun ilk 3 bölümü internet ortamlarına düştü kaçırmayın :D

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası