24 Ocak 2010 Pazar

Neden twitter'da bir hesabı takip etmeyi bırakırım?



Twitter'da beni birisi takip ederse ve bu hesap sahibi gerçek kişiyse onu ben de takip ederim. Bazı zamanlar markalar geliyor onları da takip ediyorum çoğu zaman fakat bazı hareketlerinden dolayı takip etmeyi bırakıyorum.

* Eğer bu hesap spam yapıyorsa aynı şeyi günde 3-4 kere gönderiyorsa bu markadan vazgeçiyorum.

* Eğer bu hesap aynı anda 5 ve üzeri tweet gönderiyorsa o markadan vazgeçiyorum.

* Eğer bu hesaptan 3 ve üzeri sorumun cevabını alamıyorsam o markayı takipçileri ile yalnız bırakıyorum.

* Eğer bir hesap bana direkt mesaj atıp bir link yoluyorsa bu hesaba artık güle güle zamanı gelmiştir. Hele ki bu mesajla başka bir hesabı öneriyorsa bir bloku toplu iğne ile yakasına tutuşturuyorum.

* Eğer bu hesap , konusu ile ilgili önemli bir şeyi tweetlemiyorsa takibi bırakıyorum. (Haber kanalı yayın saati değişen programı tweetlemediyse)

* Eğer bir hesap konusu dışında bir olay hakkında bir yorum yapıyorsa yine kaçınılmaz son ile karşılaşıyoruz. (Konusu dışında olması ; eğer bir spor sitesinin hesabı gidip siyasi bir yorum yazması)

* Eğer bir ünlünün hesabı korulmalı ise o ünlüyü takip etmiyorum.

* Eğer bir ünlümüz sadece kendi içinde bulunduğu projelerin(proje kelimesi de hem bana iş eğitimi derslerini hatırlatır) ve arkadaşların projelerine övgüde bulunuyorsa o ünlüyü diğer arkadaşları ile sahneye davet ediyorum.

Neyse bu kadar ahkam kestik yeter.  Burada yazanlar kişisel tercihlerim kesinlikle bu konuda bişey bildiğim veya araştırma yaptığım yok sadece benim için önemli olan noktalar bunlar.

Not: Bill Gates Twitter'da bunu not etmeden olmaz.

Not2: Resimin sahibini yine bulamadım fakat sitenin linkini vereyim crackberry.com


Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası