12 Şubat 2010 Cuma

Doğru adam doğru hareket # 11



Link

Uzun süredir yazmadığım bir başlık ismi konusuna sürekli takıldığım için yazamıyorum çoğu zaman aklıma gelen uçup gidiyor. Bu sefer sabah zap sırasında Harun Kolçak geldi birden önüme , facebook fan sayfasından bahsediyordu. Yahu dedim ne güzel adam 90'larda kalmamış bir facebook fan sayfası açmış onunla bizzat ilgileniyor. Oradan gelen seslere kulak veriyor. Yeni albüme koyacağı eski şarkılarından bir şarkıyı oradan seçecekmiş onları anlattı. Tekrar tekrar düşündüm "bu 90'lar güzel yıllar". O zaman ünlü olanlarda bir şeyler var ki hala isimlerini anıyoruz.

Not: Google buzz ile halen tam olarak ilgilenemedim zaten etrafımda pek kullanan yok ve opera ile pek uyumlu değil gibi bakalım ilerleyen günlerde yazacağım. Google Wave gibi olmasın diye gaza gelmiyorum.

Harun Kolçak Facebook Fan Sayfası burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası