14 Şubat 2010 Pazar

Türkiye'de ilk Tv karakteri twitter hesabı

Galiba diyerek devam edeyim çünkü hali hazırda bütün twitter'ı gezmek gibi bir şansım yok en azından gördüklerim arasında ilk. Daha önce Behlül hesabına denk gelmiştim ama fake olduğunu öğrendim(Allahtan fake çıktıda bişey olmadı :) "gerzek bir espri ama burada yapmayacağımda insan içinde mi yapacağım) sonradan yapım şirketi ile alakası yokmuş. Yurtdışında bunun benzerleri var misal ; Heroes dizisinden Matt Parkman karakterinin hesabı var.

Aslında Türkiye'de de benzer bir deneme yapıldı Kanalizasyon filmi için ama film pek tutmayınca hesabın haberini de alamadık. Neyse kim ve hangi Tv programı için oluşturulan karakterin hesabı olduğunu hemen söylüyorum. Star Tv'nin yeni programı "Bana Bunlarla Gel" adlı skeç komedi programının karakterlerinden olan ve Vural Çelik (Avrupa Yakası'dan Kubilay) tiplemesi olan son arabeskçi karakterinin twitter hesabı bu hesap gayet aktif olduğunu belirteyim 11 Şubattan bu yana hergün 10 tane tweet atmış neredeyse. Genellikle karakter hakkında bilgiler ve arabesk sanatçılarımızın söylediği gibi ahkam kesme tarzında tweetler. Takip edilebilir eğlenilebilir.

Son Arabeskçi Twitter Hesabı

Şarkısının(Tıkla bana) video görüntüsü Star Tv üzerinden burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası