10 Mart 2010 Çarşamba

Teşekkürler

Bu dizi ve filmlerin alt yazılarının çevirilerini yapıp bu çevirileri paylaşan arkadaşlara bir teşekkür yazısıdır.

Bu aralar çok boş vaktim olduğu için dizi ve film izleyerek bu vaktimi geçiriyorum. Tabi maddi gücüm sınırlı olduğundan dolayı belli yöntemleri kullanarak izliyorum. Bu şekilde izlenildiği zaman çoğunlukla alt yazıya ihtiyaç duyuluyor. Altyazılaın kaynağı olarak divxplaneti kullanıyorum.

İndirip kullandığım alt yazıların çeviren arkadaşlara teşekkür etmek için tek tek mail atmak ve onların mail kutularını meşgul etmektense buradan teşekkür edeceğim.

24 dizisinin çevirmenleri: NeOttoman, Emre Bekman,G-G, gothique, Sleepwalk3r.

Chuck dizisinin çevirmeni : Emre Bekman

White Collar ve Blue Mountain State dizisinin çevirmeni : eşekherif

Gossip Girl dizisinin çevirmenleri :Uçurtma Bayramları , Risendark

Sizlere teşekkür ediyorum. Boş vakitlerinde yapacak bir şeyi olmayan ve belli maddi gücü olan insanlara yardımcı olduğunuz için teşekkürler.

Elbette dizileri ve filmleri bu ortamlara ekleyen arkadaşlara teşekkür etmek lazım onlara forumlarda rep olarak geri dönüş yapıyorum :)

Keşke maddi gücüm olsa da her hafta 2 veya 3 filmi sinemada seyretme imkanım olsa. Keşke diziler Abd ile eş zamanlı yayınlansa. Filmleri çekenlere haksızlık etmek istemiyorum herkesin işi zor parası olmayıp izlemek isteyenlerin de tek şansı bu. Kimsenin hakkını yemek istemiyorum. Tvde seyrediyoruz ama sansür yüzünden reklam yüzünden film seyretmek işkenceye dönüşüyor.

Teşekkürler.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası