28 Nisan 2010 Çarşamba

Gel dese koşa koşa giderim


Herkesin hayatında bir rüya işi  ya da çalışmak istediği bir marka vardır. Bir çok kişi bu işe ulaşmak için bir çok şeyi göze alır. Bazıları sadece ister ayağına gelmesini bekler. Şu an ben de "isteme" halindeyim mecburen.

Neyse benim için bu rüya iş Red Bull'un dijital iletişiminin bir parçası olmak(ya da Red Bull'un bir şekilde bir parçası olmak). Yani şu an sadece istediğimi belirtmekle kalıyorum lakin CV'im bu duruma pek uygun değil. Yeterlilikleri sağladığım zaman bir şekilde insan kaynaklarına ulaşıp "Sizinle ne kadar çok çalışmak istiyorum bir bilseniz" temalı konuşmamı yapmaya çalışacağım.

Peki neden Red Bull ; global marka , büyük marka , profesyonellik geyiklerini geçip şunu söylemek istiyorum "Sponsorluktan korkmayan en imkansız görünen şeyleri müthiş eğlenceli hale getirip müthiş bir organizasyon yeteneğiyle kotaran insanlar topluluğunun bir üyesi olmaktır amacım , bir de üstüne üstlük ertesi gün , yapılan organizasyonlara gelen övgülerden ufak bir parça koparabilmek ise bu durumun bir artısıdır"  (Evet çok uzun bir cümle oldu :))

Birileri bu yazıyı okursa şunu düşünebilir "Abi git bak bir insan kaynağıdır bir jobs tıkla internet sayfasına" . Şu an CV'min boşluğu bu markaya ulaşmam için büyük bir engeldir. Ben zamanı geldiğinde zaten çok fazla bu işin peşinden koşacağım.

Şimdilik yapabileceğim size Global Red Bull Facebook fan sayfasını önermek olacak bir fan sayfası nasıl yapılır bizim sosyal medya uzmanları bakıp feyz alsınlar diye(Sosyal medyacılara yine çaktım çok oluyor bu blog yazarları yahu :)). Şu güzeldir bu böyle olmalı yazmama gerek yok zaten. Bakın , görün , öğrenin :)

Not: Bir kutu Red Bull bana fazla bile geliyor. Kafeine toleransım düşük biraz :)

Not 2: Görsel Red Bull ürünler sayfasından alınmıştır.

Alakasız etiketi blogun genel konusundan alakasız bir yazı yazmış olduğumu belirtmek için kullanılmıştır.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası