6 Mayıs 2010 Perşembe

Bunları paylaşasım var # 21

 Social Media Revolution 1 

Youtube 



Vimeo 

 
Social Media Revolution from Socialnomics on Vimeo.


 Social Media Revolution 2 

Youtube 



Ne yazık ki 2. videonun Vimeo versiyonunu bulamadım.  Link burada kopyala yapıştır tünelle bir şey yapıp seyredebilirsiniz

Erik Qualman Social Media Revolution ilk videosunu bilirsiniz. Yani en azında bu bloga denk geldiyseniz izlemişsinizdir daha öncede başka bir yerlerde. Dün gece Social Media Revolution 2 adlı ikinci videoda yayınlandı. Her ne kadar kitap tanıtımı amacı taşısa da çarpıcı bir video daha. Ne yazık ki videonun emb seçeneklerinde ufaltma yoktu daha fazla ben de kurcalamadım öylece bıraktım. Üşengeçlik yaptım yani anlayacağınız.

Eric Qualman'ın blogu Socialnomics – Social Media Blog  

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası