29 Mayıs 2010 Cumartesi

Formula 1 ve Sosyal Ağlar (Facebook)



Dün olan yazımda Formula 1 takımlarının ve pilotlarının Twitter hesaplarını listelemiştim. Bugün ise bu işi Facebook fan sayfaları ile yapacağım.

F1 Takımları Fan Sayfaları

Vodafone McLaren Mercedes - The Official Page   (En sağlam fan sayfasıdır bunu diğer fan sayfaları dolaştıktan sonra söylüyorum)

MERCEDES GP PETRONAS 

Red Bull Racing meraklısına Redbull Nascar takımının fan sayfası 

SF Scuderia Ferrari  ve Ferrari markasının Fan sayfası

AT&T Williams (Resmi facebook fan sayfalarını bulamadım ya da büyük ihtimal yok bu yüzden resmi siteye linkledim)

Renault F1 Team Official ve Renault Paddock Pass (Paddock Pass hesabını kişisel hesap olarak konumlandırmasının nedeni takımın padokundan fotolar geçen bir ajan gibi düşünülmesiymiş)

Force India F1 

Scuderia Toro Rosso (Red Bull'un kardeş takımı olduğunu unutmayalım ve dün de verdiğim Twitter hesabından takip edelim)

Lotus Racing (Lotus Racing takımının Resmi sitesi de fena değil oraya bir göz atınız)

Hispania Racing F1 Team (Resmi siteden çıkış olmadığı için emin değilim ama üye sayısı çok olunca budur dedim)

Sauber (Resmi siteye gider)

Virgin Racing ( Resmi Siteye mail attım cevap bekliyorum "Sizin resmi Facebook fan sayfanız yok mu? diye:). Bir adet fan page var fakat taraftarlar tarafından açılmış olabilir)

F1 Pilotları Fan Sayfaları : Pilotların fan sayfalarını listelmeyeceğim çünkü twitter hesapları kişisel bilgiler için daha iyi bir ortam bu yüzden bugünlük sadece takımların listesi var belli olmaz yarın belki listelerim hepsini.

Not: Foto Virgin Racing Resmi sitesinden alınmıştır. Gidip ticari olarak bir şeyde kullanıranız bana değil Richard abiye hesap verirsiniz.

Not:  İki gündür taraflı görsel kullanıyorum dün Red Bull bu gün Virgin artık olacak o kadar.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası