28 Mayıs 2010 Cuma

Formula 1 ve Sosyal Ağlar (Twitter)



Bu hafta sonu Formula 1'in bir ayağı İstanbul Park pistinde koşulacak. Ben de bu durum ile ilgili ufak tefek araştırmalar yaptım ve size takımların ve pilotların Twitter hesaplarını derledim. İki adet Twitter listesi oluşturdum. F1 takımları ve F1 pilotları olarak. İşinize yarayacağını umuyorum.

F1 Pilotları listesinde şu pilotlar bulunuyor; Jaime Alguersuari, Rubens Barrichello, Jenson Button, Karun Chandhok, Luiz Razia Filho, Timo Glock, Lucas di Grassi, Nick Heidfeld, Nico Hülkenberg, Heikki Kovalainen, Vitaly Petrov, Nico Rosberg, Bruno Senna, Mark Webber, Sakon Yamamoto.

Pilotları Twitter'da takip ediniz. F1 Pilotları Listesi

F1 Takımlar listesinde şu takımlar bulunuyor; ClaireVWilliams, Force India F1 Team, Lotus Racing, Mercedes Gp Petronas, McLaren, RF1 Victoire, Red Bull F1 Spy, Renault F1 Team, Scuderia Ferrari, TheFifthDriver, Toro Rosso, Virgin Racing.

Takımları Twitter'da takip ediniz F1 Takımlar Listesi 

TheFifthDriver : Mclaren Mercedes takım hesabı,  Mclaren: E-shop hesabı,  RF1 Victoire: Renault Takımın E-shop hesabı.

Twitter'ı verimli kullanma konusunda Mclaren'in hesaplarına göz atmak gerekir. Özellikle FifthDriver hesabına. Başarılı bir çalışma yapılmış ve en çok takipçi sayısı orada ve iletişim üst düzeyde. Virgin ve Redbull takımları da zaten başarılı oldukları digital mecrada başarılarını Twitter kullanımına yansıtmışlar.

Bu listeleri hazırlarken yararlandığım siteler ; (Hatta çalıntı ile alıntı arasında bir şeyler yapmış oldum sanki :( )
Sidepostcast ve F1Fanatic.co.uk 

Not: Sidepostcast  ve F1 Fanatic sitelerinde çok daha ayrıntılı Twitter listeleri ile karşılaşacaksınız linkler şurada , ve şurada

Foto Wikipedia'dan alınmıştır.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası