16 Haziran 2010 Çarşamba

Bunları paylaşasım var # 26

Bugün paylaşmak istediğim Gatorade'in sosyal medya iletişim merkezinden fotolar. Tabii olarak ben çekmedim fotolar mashable.com üzerinde. Gatorade'in sahibi sene başında Abd'in en popüler spor organizasyonlarından NHL'in finali olan Superbowl'dan reklamlarını çekip buradan elinde kalan parayla sosyal medyaya yatırım yapacağını açıklayan Pepsi.Co firması. Parayı nereye harcadığını vereceğim linkten görebilirsiniz.

Inside Gatorade’s Social Media Command Center (Mashable.com)

Aklıma şöyle bir Facebook uygulaması geldi Duvardan Duvara Ses Kaydı gönderme üzerine sadece 10-20 snlik ses kayıtlarını göndereceğiz bir uygulama. Hangi konuda lazım olabileceğini yada ban nasıl bir durumdan lazım oldu şöyle anlatayım. Yakın arkadaşlarımdan birisi Facebook profil fotosunu Emilio Butragueño  ile değiştirmiş. Ben de yahu şuna bir kendi ses kaydımı göndereyim dedim (Butragueno ile alakalı bir espri var aramızda) fakat biraz araştırdıktan sonra tam olarak işime yarayacak bir şey bulamadım. Birilerinin yapmasını bekliyorum. Hadi benden size kıyak başka yerde bulamazsınız.(Hadi len senden fikir mi alacağım diyorsanız almayın belki birinin işine yarar:)

Bir hatırlatma Zynga yine yatırım aldı. Bu sefer 150 milyon dolar. Bu işte büyük para var galiba :)

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası