25 Temmuz 2010 Pazar

Dragon's Den ve Sosyal Medya

Her ne kadar ismini Ejderha Sahası diye çevirmiş olsalar da. İşte bildiğimiz Dragon's Den programının Türkiye versiyonu. Bir süredir tanıtımları dönüyordu şimdi ejderler belli olmuş program başlıyor. İngiltere versiyonunu heyecanla seyrediyorduk zaten. Şimdi Türk versiyonunu bizim insanımızın tepkileri ile izlemek çok ilginç olacak. Neyse konu hakkında geniş bilgi şurada. (HaberTürk)

Bu haberin üstüne sizin için ejderlerin Twitter hesaplarını derlemeye çalıştım. İlk olarak İngiliz versiyonun Twitter hesapları

 Dragon UK

Bir Twitter listesi olarak size vereceğim. Dragon UK  Listede Duncan Bannatyne, Peter Jones, James Caan, Evan Davis(Sunucu ve Yapımcı), Theo Paphitis var.

Duncan Bannatyne'ı özellikle takip etmenizi öneririm. En yaşlı ejder olmasına rağmen bu yeni iletişim ortamını en çok kullanan ejder. Daha çok hayır işleri ile ilgili konularda paylaşımlarını sürdürüyor.

 Dragon TR

Bizimkiler için bir liste hazırlamadım tek tek vereceğim linkleri. Program ilerledikçe bence diğer ejderler Twitter hesabı kullanmaya başlayacak diye umuyorum işte o zaman bir liste hazırlarım.

Baybars Altuntas  (İsim kullanılarak aranıldığında çıkan isim)
Alphan Manas  (En aktif kullanıcı)
Nevzat Aydin (Bir Friendfeed hesabı)
Yalçın Ayaydın'ın sahibi olduğu İpekyol markasının Twitter hesabı.
Gamze Cizreli adına kayıtlı bir facebook hesabı buldum fakat fan sayfası olmadığı için link verme konusunda biraz çelişkiye düştüm isterseniz adıyla Facebook'ta arayabilirsiniz.
 
Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası