6 Temmuz 2010 Salı

Günün Blogu

Bloxoo editörleri sağolsunlar bugün benim blogu günün blogu seçmişler. Bloxoo'nun ne olduğunu yazmaya gerek yok herhalde. Hadi bilmeyen varsa kısaca; Bloxoo Türk bloglarının kayıt olup kendini tanıtmaya çalıştığı bir ortam(blog directory diyor ya yabancılar işte o şey).



Bloxoo'ya ilk blog yazdığım zamanlar kayıt olmuştum fakat oradan bloguma kaliteli okuyucu(yorum bırakan rss takipçisi olan vs.) çekemeyeceğimi anlamam çok kısa sürdü. Blog sayfasına tıklayıp bakanlar(bu arkadaşlar bloga tıklama zahmetine bile girmeyen kişilerdi) sadece "bize de bekleriz" yazıp çıkanlardı. İlk kurulduğu zamanları bilemiyorum ama benim orada olduğum zamanlar bana pek gerekli ve yararlı gelmedi açıkçası. Bu durumu bugün olan "Günün Blogu" durumu ile de anlamış oldum. Ama blog işine ilk başlayanlar için iyi olabilir.

                     




 Bloxoo'nun günlük istatistikleri yukarıda olduğu gibi. Günlük tekil kullanıcı sayısı 32 000, Benim "Günün Blogu" olmadan mütevellit bana gelen kişi sayısı 11, evet gerçekten sadece 11 kişi ve bu kişilerden 1'i editör arkadaş.

Blogumu ziyaret eden arkadaşlara tekrar teşekkür ediyorum Benim blogumu "Günün Blogu" seçen editör arkadaşlara daha çok teşekkür ediyorum. Gelen trafik önemli değil, önemli olan oradan birilerinin benim blogumu "Günün Blogu" olarak nitelendirmiş olması.

Not: Bloxoo halen en büyük Türkçe blogçu ağı. (Directory yazmayayım diye çektiğim çileye bak yazacak kelime bulamadım)

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası