2 Ağustos 2010 Pazartesi

Bunları paylaşasım var # 33


35mm from Torsten Strer on Vimeo.

Youtube için buradan.

35 mm: 2 dakikada 35 filmin minimalist öğelerle bezenmiş bir animasyonla sunulduğu bir video. Felix Meyer, Pascal Monaco, Torsten Strer ve Sarah Biermann adlı sanatcıların işbirliği ile oluşturulmuş bir çalışma. Takipçisi olduğum Laughing Squid Blogunda denk gelince ben de burada yer vermek istedim.

Bu videoyu izledikten sonra hangi filmler olduğu merak edenler içinde bir araştırma yaptım. Slashfilm blogunda yorumcuların oluşturduğu bir liste gördüm orada olan listeyi buraya ekliyorum. Yorumun sahibi Dean Moriarty adlı birisi.

Singin' in the rain
Titanic
Jaws
FMJ (Full Metal Jacket)
Psycho
Lady in Red
Gold Rush / The Red Shoes
The Wizard of Oz
Taxi Driver (ya da Night on Earth,)
One Flew Over The Coockoos Nest
Chancey The Gardner
Top Hat
Sorcerers Apprentice
Snow White
Gone With The Wind
Blues Brothers
Terminator
Star Wars
Pulp Fiction
The Omen
The Excoricst
Toy Story
Fight Club
Clockwork Orange
Lost Highway
Lawnmower Man
Chaplin
Rear Window
Heartbreak Hotel
Tin Drum
Nosferatu
Battleship Potemkin
Apollo 11
Easy Rider

Ben merak ettim hangi filmler olduğu siz de merak etmişseniz listeden tekrar tekrar kontrol ederek izleyebilirsiniz.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası