12 Ağustos 2010 Perşembe

Bunları paylaşasım var # 35


Bir önceki yazımda Twitter hesaplarını adeta çağrı merkezi gibi kullanan iki markaya ufak bir atıfta bulunmuştum. Cnbc-e ve TTnet. Twitter hesaplarının bana göre en mantıklı kullanım yöntemlerinden birisi bu yöntemdir.(Başka nasıl kullanılır derseniz, sadece hediye dağıtmak için olabilir mesala :)

Yurt dışında bu konu hakkında çok başarılı bir çok şirket olduğunu biliyoruz. Özellikle havayolu firmaları Twitter'ı efektif kullanmak için ciddi mesai harcıyorlar. Volkan krizinde de bu durumdan yararlandıklarını da izledik bir çok kez.

Conversation Agent Valeria Maltoni bu konu için süper bir liste hazırlamış. Listenin başlığının kabaca çevrimi "Twitter üzerinde olan en iyi müşteri hizmetleri hesapları" (çok kaba oldu galiba :)).

Bu listeye Top Customer Service Accounts on Twitter  ulaşıp Twitter müşteri ilişkilerinde nasıl efektif kullanılıyor inceleyebilirsiniz.

Kısaca yazıda hangi markalardan bahsediliyor sırlayalım ; Wells Fargo Bank, Blackberry, Ford, AT&T, General Motors, Directv, Homedepot, Best Buy, Zappos, Comcast, Southwest Air ve JetBlue(Jet Blue'nun bu aralar başında bir sosyal medya krizi olduğunu da hatırlatalım, kriz sonuçladığı zaman ufak bir inceleme yazısı onları bekliyor. Detaylar için Ad Age ve JetBlue'nun Facebook bağlantılar sayfasına gelen eleştiri mesajları)

Not: Görselde kullandığım tweet bir eski lakin başka türlüsü olmazdı, şimdi başka birinin adını orada olsa silmek gerekli kim uğraşacak bunlarla :)

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası