22 Ağustos 2010 Pazar

Facebook Süper Ligi



Türkiye süper ligi başladı bu konu hakkında bir şeyler yapmazsak olmaz elbette. Biraz Facebook sayfalarını gezdim. Aşağıda olan bilgilere ulaştım.(sanki Area 51'den bilgi çıkarmış olaya bak diyenleri duyuyorum ayağınızı denk alın :))

Bu listeyi hazırlarken  Facebook'ta var olan en fazla üyesi olan fan sayfalarını seçtim. Bazı takımların birden çok fan sayfası olduğunu herkes biliyordur. Bunlar arasında en kalabalık olanı seçip bunun üzerinden bu listeyi hazırladım.

4.154.130
Galatasaray kulübünün Facebook Fan Sayısı.(en yüksek sayı)

3.161
Fenerbahçe Fan sayfasında her post için yapılan yorumların ortalama sayısı (en yüksek sayı) 

4.270 
Fenerbahçe Fan sayfasında her post için ortalama beğeni(like) sayı (en yüksek sayı)

1.880.910 
Şu ana dek ligde şampiyon olan takımlarının ortalama fan sayı 

552.075
Süper ligde olan bütün takımların ortalama fan sayıları 

9.937.357 
Süper ligde olan bütün takımları Facebook'ta destekleyen fan sayı

416
En düşük taraftara sahip takım İstanbul Büyükşehir Belediyespor 

40.985
Şimdiye dek şampiyon olmuş takımlar hariç, taraftar ortalaması

116.913
Şampiyon olmuş takımlar harici en fazla taraftara sahip takım Eskişehirspor 

Eğer bu sayıları oluştururken hazırladığım dokümanı merak ederseniz linkten ulaşınız. (Google Docs)

Not: Biraz tasarım kabiliyetim olsaydı bu verilerle güzel bir infografik çıkardı. Yapacak olursa birisi, yaptıktan sonra bana da ulaştırsın.

Not 2: Görsel Wiki'den. 

Saygılar.








  

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası