20 Eylül 2010 Pazartesi

Konferans, Organizasyon vs. vs.

Read Write Web her hafta böyle bir etkinlik rehberi yapar. Ben de çok özenirdim :). Bizim de etkinliklerimiz olsa ben de burada yazsam. Yakın zamanda 4 konferans olunca benim de burada bir duyuru yapasım geldi. Bu konferansların sosyal medya ayakları da olan olan bilişim sektörü üzerine olan konferanslar. Kısaca hepsine değineyim ve programlarında ilgi çekici olan konuşmacıları not düşeyim. Bu 4'ünün 3'ünü aşağıda yazacağım Yeni Medya Düzeni Konferansı hakkında bir şeyler yazmıştım.

27. ULUSAL BİLİŞİM KURULTAYI (22-25 Eylül)

Kurultayın bu sene konusu "Sosyal Dönüşüm" . Şu an programları açıklanan en geniş kapsamlı konferanslar dizisi. Dikkatimi çeken konuşmacılar ve daha çok sosyal medyanın konuşulacağı ayaklar şöyle.

23 Eylül Perşembe :

Yeni medya ortamında çevrimiçi riskler ve olanaklar (9:30 11:30) (Konuşmacılar Prof Dr. Mutlu Binark, Günseli Bayraktutan Sütçü, Doç. Dr. Kürşat Çağıltay, İsmail Hakkı Polat )

Sosyal medyada nefret söylemi : (11:15 12:45) (Konuşmacılar :  Prof Dr. Mutlu Binark , Burak Doğu, Işık Barış Fidaner, Eser Aygül, Tuğrul Çomu, İlden Dirini, Av. Ayşe Kaymak) (Yeni Medyada Nefret Söylemi kitabının yazarlar)

Sosyal Ağda Bir Başarı Öyküsü : Seyahat Özgürlüğümüzü Geri İstiyoruz (Suat Özçelebi)

24 Eylül Cuma

Basında Dönüşüm : Geleneksel gazeteciliğin sonu mu geliyor? Konuşmacılar ( Prof. Dr. haluk Geray, Doğan Akın, Prof Dr Türker Alkan, Ercan İpekçi, Dr. Hakan Kara, Dr. Şeref Oğuz )

Dr. Jean Burges  Youtube Hakkında yazdığı kitapla (YouTube: online video and participatory culture) bilene bir araştırmacı.

Sosyal Oyunlar Çevrim İçin Oyunların Geleceği Mi? Konuşmacılar: Faruk Furkan Akıncı   , Lloyd Melnick, Marian Hartel, Melih Bahadır Varol, Onur Karcı )

Twitter Ne Alem? Konuşmacılar (Nihal Sandıkçı, Burak Can, Mehmet Emin Ekmen, Aras Öztürk Çolak(Sami Hazinses), İlyas Başsoy, Doç. Dr Nuran Yıldız, Sinan Akçıl, Ercüment Büyükşener)

Tam program burada  ilginiz çekecek konuları oradan tekrar gözden geçiriniz. Ben sadece merkesinzde sosyal medya olan konuşmaları seçtim. Göz atmakta fayda var.



DIGITAL AGE KONFERANSI   (7 Ekim)

Erik Qualman  ve Patou Nuytemans  konuşmacılar. Zaten Erik Qualman'ı mütemadiyen yayınladığı Social Media Revolution videolarından da gözünüz aşinadır.



WEBRAZZI SUMMIT (3 Kasım)

Konuşmacıların henüz belli olmadığı bu organizasyonda temel konu Dijital Ekonomi Ve Sosyal Medya. Enteresan konuklar olursa ayrı bir yazı yazmak gerekecek. Çok fazla konu ve konuşmacı olacak diye düşünüyorum programı gayet geniş ve kapsamlı.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası