4 Ekim 2010 Pazartesi

Bunları paylaşasım var # 41

Veri görselleştirme (Data visualization) işini benim gibi seven insanlar vardır elbette. Bir de sosyal ağlarla ile bu iş birleştiği zaman benim için tadından yenmez bir hal alıyor. Daha önce Gephi kullanarak bir Facebook ağ analizine değinmiştim.

Şimdi ise yukarıda bahsettiğim ağ analizinin Twitter için yapılmasını sağlayan araçların listesini paylaşacağım sizinle. Listeyi MakeUseOf.com sitesi yapmış liste içinde geçen Mention Maps uygulamasına ben de daha önce değinmiştim diğerlerini de kurcalayıp bir şeyler öğrenebilirsiniz. Ven şeması oluşturulan uygulama farklı bir uygulama olmuş.

4 Awesome Free Tools to Visualize & Analyze Twitter

Değinmiştim kelimesini hayatımda bu kadar çok bir konuşma arasında kullanmamışımdır hatta daha önce bu blog dahi bu kadar sık kullanmamışımdır.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası