20 Kasım 2010 Cumartesi

Bunları paylaşasım var # 47

Güzel "Case Study" buldukça paylaşmaya çalışıyorum. Daha öce bir butik otelin Facebook aracılığıyla nasıl 3 000 müşteri bulduğunu gösteren bir çalışma paylaşmıştım. Şimdi ise boşluğu görüp ve bu boşluğu değerlendiren bir blogun incelemesini gösteren bir yazıyı paylaşacağım. Her ne kadar yurtdışında verilen "süper blog yazarı olmak için bilmem kaç madde" tipi yazılara kıl olsam da bu yazı verilere dayandırılmış bir yazı olduğu için okunması bir şeyler öğretebilir diye düşünüyorum.

Niche Blogging Case Study – Ramping Up A New Blog From Scratch (Future Buzz)

Country müzik hakkında yazılan bir blogun nasıl içerik oluşturduğunu ve nasıl başarılı olduğunu anlatan bir çalışma. Yazı hakkında kısa bir özet geçip tamamına göz atmanızı öneririm.

Lessons Learned (Öğrenilen dersler) başlığıyla 5 adet konuya dikkat çekiyor. Başlıkları vereceğim açıklamaalrı için bloga bir göz atınız.
 
1. Frequency is Important (Yazma sıklığı önemlidir)

2. Fans LOVE Their Artist (Fanlar sanatçılarını sever)

3. Trending Keywords Offer Opportunity (Anahtar kelimeler fırsatlar sunar)

4. People Still Love Lists (İnsanlar listeleri hala seviyor)

5. Country Fans Use Facebook More Than Twitter (Country müzik severler Facebook'u daha fazla kullanıyor)


 Blog Strategy  başlığında ise 3 noktaya dikkat çekiliyor.

1. Research (Araştırma)

2. Posting Concepts (Yazım konsepti)

3. Voice and Commitment (Ses ve Vaat) (Bunu İngilizce'den nasıl çevireceğimi bilemedim böyle anlamı kayboldu maddeyi gözden geçirerek denilen anlaşılır sanırım :)

Neyse yazının linki tekrar verelim. Niche Blogging Case Study – Ramping Up A New Blog From Scratch

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası