25 Şubat 2011 Cuma

Biraz benziyor sanki!





































Çok yakında Facebook fotoğrafları ile ilgili yapılan uygulamalar hakkında yazınca aklımda kalmış. Sonrasında dikkatimi şu benzerlik çekti. Kiğılı'nın profile uygulaması ve Schweppes'in Profil uygulaması arasında olan benzerlik benzerlik. Aynı hizmeti vere iki uygulamanın renk seçimleri de benzer olunca burada paylaşmak istedim. Belki iki markanın ajansları ortaktır. Ne bileyim Global ajansların erel şubeleri paslaşmıştır. Olabilir yapılmamış bir şey değil. Axe yapmıştı geçen seneler benzer bir şeyi Uçuş Melekleri uygulaması ile.

Olur böyle şeyler deyip geçmek istiyorum. Böyle şeyleri pek kurcalamak istemem aslında denk gelince yazmak istedim. Herkes herşeyi takip edemeyebilir, aklın yolu birdir diyeceğim. Bu tarz şeylerde genellikle kötü niyet aramam "benzer" deyip geçmeyi yeğlerim. Teknik açıdan yorum yapacak değilim, benim alanıma girmez. Hatta bu uygulama çok kullanılacak, gerçi değiştiren çoktan değiştirmiştir profil fotolarını. Keşke ilk patlama yaptığı zaman ortaya çıkmış olsaydı bu uygulama. Ciddi bir kullanıcı potansiyelini kaçırmış oldular. Yine de doğru ve sık "seed" edilirse epey bir dikkat çeker.

Not : Bu yazı 500. yazım oldu onun için ayrı bir yazı yazacağım. Bir şekilde benim yazılarımı sağda solda paylaşan herkese teşekkür edeceğim.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası