8 Şubat 2011 Salı

Social Media Week Başladı

Bugün  Social Media Week organizasyonunun İstanbul ayağı Galatasaray Üniversitesi'nde başladı. ("Törenlerle ve devlet büyüklerinin katılımları ile kutlandı" gibi oldu ama neyse idare edin :-) İlk gün etkinliklerini izlemek için ben de oradaydım. İzledim şunu uygulamalı olarak öğrendim. Bu etkinlikten etkinliğe koşanlarda iyi kondisyon varmış. 3 sunum izledim kafam döndü tamam uykusuzluk gibi bir bahanem vardı da bunun her gün yapılması pek kolay değil yahu.

Sunumlar keyifliydi. Sabah Fashion Forward sunuma katılamadım ne yazık ki çok erken olduğu için. Social Celebrity Marketing sunumu için de yemek molası aldığım için katılmamayı tercih ettim. Neyse katıldığım sunumlarda iyi vakit geçirdiğimi söylesem yalan olmaz. Her ne kadar son sunumda "Kendi Kendinin Medyası Olmak" sunumunda yorgunluğum tepeye çıkmış olsa da sunumun sonuna kadar durmak gereklidir arkadaş. Birilerini dinlemek için o salonu girdiysen bitirene kadar bekleyeceksin. Atla deve değil 1 saat hem de ücretsiz bir etkinlik, adamlar ayağına bir karşılık beklemeden geldiyse biraz dikkatli olmak lazım.

Etkinlik sunumları Slideshare'e yüklediği zaman sunumlar hakkında bir şeyler yazacağım ama genel olarak etkinlik hakkında bir şeyler yazayım.

* Ücretsiz ve ilk günü olan etkinlik için epey boştu salonlar ki bu etkinliklerin internet kayıtları kapanmıştı. Sanırım insanlar kayıt olalım bakarız belki gideriz kafasıyla kayıt yapıp son gün öğrenenlerin haklarını çalmış oldular.

* Bazı seyircilerde gereksiz şımarıklık vardı. Ücret almadan oraya gelip belli kariyerde olan insanlara saygı gösterme konusunda bu kadar zorlanmalarına şaşırdım açıkçası. (Kimseye bir şey öğretmeye çalışmıyorum isteyen istediği gibi dursun da saygı göstermek o kadar zor olmasa gerek)

* Aynı gün, aynı yerde olan etkinliklerden birine kayıt yaptırıp tümünü takip etme şansınız var(En azından üniversitelerde olanlar için böyle, Blogger's Base nispeten daha küçük olabilir). Ama kesinlikle birine kayıt yaptırın üniversitenin içine girmek için bu gerekli.

*  Tek başınıza gitmeyin sunum aralarında canınız sıkılabilir. Kahve bağımlıları dert etmeyin üniversite orası :-)

* Hepsine katılmaya çalışmayın seçtiklerinize odaklanın. Bir fikriniz yoksa bile biraz ondan biraz bundan yapmayın. Sunum esnasında salona giriş çıkış hoş değiil sunumun dinamiklerini bozmayın.

* Bir de not defteri edinin hafızanıza güvenmiyorsanız eğer. Büyük ihtimal videolar yayınlanacak ama yine not defteri iyidir. "Cool" görünürsünüz işte fena mı?
 
 Neyse bugün böyle kısa bir şeyler yazdım yarın sunumlar geldiğinde uzun uzun yazarım nasıl olsa başka işimiz yok. Social Media Week cumaya kadar daha devam edecek.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası