12 Nisan 2011 Salı

Webby Awards oylamaları başladı #1

Sevdiğim, kazananlara her sene bir göz attığım ve oylama sürecini takip ettiğim bir etkinliktir Webby Awards. Arada bir bizden de birileri olur daha çok göz önüne çıkar daha fazla dikkat çeker bu etkinlik. Bu sene birileri var mı bilmiyorum. Daha sonuçların açıklanmasına epey bir zaman var. Ben size benim için önemli gördüğüm dallarda adaylıklar hakkında kısa notlar yazacağım. Haliyle yazacağım dallar sosyal medya ile ilgili olan dallar olacak :-) Yazıyı bir kaç parçaya bölüp vereceğim. Aslında bölmeyecektim de çok uzayacağını fark ettim.

Aslında bir çok konuda sosyal medya ile ile ilgili iş yapılmış olmasına rağmen direk adlarının için sosyal medya tamlamasını kullanan dalları sıralamaya çalışacağım.

Interactive Advertising & Media 

  Best Use of Social Media

  *Old Spice Response Campaign : Bildiğimi Old Spice Guy işte. Yani o kadar çok dillendirdim ki uzatmayayım daha önce yazdığım yazının linkini vereyim.

 * MTV VMA Twitter Visualization :  MTV'nin Video Music Awards için hazırladığı uygulama. Eğer site açılmaz ise Techcrunch'ın şu gönderisine alayım sizi. Mtv benzer bir uygulamayı Movie Awards için yapmıştı. Onun içinse Bigumigu'ya buyrun.

 * Pay With A Tweet : Tweet atarak veya bir Facebook gönderisi yazarak ödeme yapabileceğiniz anlatan sistem bizde de bir ara bir ara dillendirilmişti. Tabii o kadar büyük etki yapamayınca bir kaç tartışmada adı geçip unutuldu. Webby başarılı bulmuş ve listeye eklemiş. Adamların videosunu izleyin mantıklı bir şeyler söylüyorlar.

 * Pepsi Refresh Project : Pepsi'nin müthiş ses getiren uzun soluklu(işte önemli olan bu uzun soluklu olması) her şeyi yenile sloganlı kampanyası. Pepsi soruyor "Bir fikrin mi var?" eğer bu soruya cevabınız evetse Refresh tam size göre bir proje. (ya kusura bakmayın çok sahiplendiğim bir proje oldu sanki biraz taraflı yazdım)

 * SOUR 'Mirror' :  Japon grubun milletin ağzını açık bırak işi şimdi anlatmayı beceremeyecğim en iyisi linke gidin.
 
 Kim kazanır? Ben Old Spice alır ama Pepsi'nin uzun süreli kampaya yapma cesaretinin de göz ardı edemiyorum. İkiye bölsünler ödülü.

Yazının kalanına yarın devam edeceğim. Yoksa çok uzun sürecek bu yazı. Zaten yarışmanın sonuçlanmasına epey zaman var heyecana gerek yok.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası