19 Haziran 2011 Pazar

Haftalık Twitter Trendleri (12-19 Haziran 2011)



Yine haftalık Twitter trendleri ile karşınızdayım. Standart bilgilendirme yazısını da ekleyip listeye geçiyorum. Listede olan verilen konun ne kadar süreyle trend listesinde kaldığına göre sıralanmıştır. Listeyi hazırlarken bana yardımcı olan site ise Twend.it sitesi.

#altinkelebek : Yıllardın yapılan yarışma sorsan kimse izlememiştir.

 #bunela : Hashtag oyunu. Bu ne la? (Soru işareti koydum ama ünlem daha güzel olurdu sanki :-)

 Angelina Jolie: Hatay'a Suriye'de olaylardan kaçanları ziyarete geldi.

 #15haziran1983 : Fenerbahçe'nin Türkiye Kupası'nı aldığı son tarih.

 #heryermeme : Her yere meme demişler. Başta ecnebilerin meme dediği şey sandım meğer bildiğin meme imiş. İlginç bir trend. "Yaz geldi böyle oldu" diyerek bu sonu gelmez cümleyi bitirmeye çalışıyorum.

 #cimbomakoymaktanbiktik : Fenerbahçe taraftarının çıkardığı bir şey yalnız seviye yerlerde o ayrı.

 #enbuyukgunah : Bir hashtag oyunu daha.

 Hakan Peker : POPSav başkanı olmuş galiba bir de Okan Bayülgen'nin programına katılmış geçen hafta.

 Hakan Orman : Popüler DJ'lerdenmiş kendisi. Geçen hafta vefat etmiş. Sevenlerine sabır dilerim

 #riksbudur : Okan Bayülgen'nin başlattığı bir akım bir hafta en çok trend olan şeyler arasına girmiş bir de hashtag oyununa dönüşmüş.

Şu an trend olanları yazmıyorum ama Diyar Pala'dan armağan etmeden geçemiyorum Yeşilimi Ver adlı şarkı ile iyi hafta sonları diliyorum.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası