12 Haziran 2011 Pazar

Haftalık Twitter Trendleri (5-12 haziran 2011)


 Yine haftalık Twitter trendleri ile karşınızdayım. Standart bilgilendirme yazısını da ekleyip listeye geçiyorum. Listede olan verilen konun ne kadar süreyle trend listesinde kaldığına göre sıralanmıştır. Listeyi hazırlarken bana yardımcı olan site ise Twend.it sitesi.

Liste şöyle;

1- Sırrı Süreyya\'nın : Sırrı Süreyya milletvekili adayı kendisi. Bir iki spekülasyon vardı hakkında uzatmaya gerek yok.

2 - #kardesimrt : Ne olduğu kaçırdığım bir hashtag. Kardeşim Rt olarak anladım başta arama sonucu herkesin kafasına göre kullandığını farkettim neyse işte

3- #operationturkey : Sony'ye ayar çeken ekip bizimkilere de ufak bir çekti hadi hayırlısı.

4- #haydibidahaakparti : AKP'nin seçim şarkısı

5 -#13thingsiwant : Bir şeyler isteyen ecnebilerin hastagı her hafta olduğu gibi yine bizimkilerin arasına bulaşmış.

6- #for65milliondollars : 65 milyon dolar için manasına geliyor. Cins bir hashtag işte

7- #pinkfloydumadokunma : Serdar Ortaç'ın cover yapma isteği bu duruma getirdi olayı.

8- #focount : Ne olduğunu bilmediğim bir hashtag daha. Söylentilere göre bunu yazınca takipçi sayın artıyormuş gibi geyik dönmüş enteresan.

9- #koyumakpye : Sevmediğim lüzumsuz bir hashtag.

10 -Pink Floyd : Serdar Ortaç yüzünden trend oldu kimse ağlamasın. Adamlar öldüğünde trend olur ya da popçular şarkılarını söylediğinde.

Şu an olan trendleri yazmıyorum artık Okan Bayülgen'e konuk olan trend oluyor boşuna zaman harcıyorum. Önümüzdeki haftaya sarkan olursa haftalık trendlere ekliyorum. Hadi bakalım iyi seçimler.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası