3 Temmuz 2011 Pazar

Haftalık Twitter Trendleri (26 Haziran - 02 Temmuz 2011)



Yine haftalık Twitter trendleri ile karşınızdayım. Standart bilgilendirme yazısını da ekleyip listeye geçiyorum. Listede olan verilen konun ne kadar süreyle trend listesinde kaldığına göre sıralanmıştır. Listeyi hazırlarken bana yardımcı olan site ise Twend.it sitesi.

1- #yaznedir : Geçen haftadan kalan bir tern başlığı. Aynen devam ediyor.

2- #kazimkoyuncu : Ölüm yıldönümü haftası.

3- BIEBER AFTER DENTIST : Bieber Bieber nereye kadar!

4- #sivaskatliami : Katliamın yıl dönümünün olduğu hafta.

5- #elalemneder : Hayatımızdan bir parça. Kadın erkek fark etmez bu cümle üzerine hayatları şekillendirmişiz trend olmuş çok mu? (Yahu bir sürü insan Elmander olarak algılamış ben de öyle algıladım başta :-)

6- #harakiri : 150 bin tl cezaya çarptırılan mizah dergisi. Nedeni de insanları evlilik dışı ilişkiye yönlendiriyor olması imiş. Breh breh breh

7- #sinirsiziadehakki : İsmet Berkan'nın isteğiymiş trend olmuş. Alışverişlerde sınırsız iade hakkı istiyormuş. İyi bir şey.

8- #vekilimialmayageldim : Siyasi bir durum. Uzatmayayım olayı bütün noktaları ile bilmiyorum yanlış bir cümle kurup kimseyi incitmeyelim.

9- Ankaraspor : Takımın Banka Asya'da oynama hakkı geri verilmiş. hadi gel curcunaya

10 -Ali Taran : Neco'nun kızı ile evleniyormuş. Ondandır burada olması. Kendisi internet reklamcılığına inanmayan bir abidir.  

Bu haftalık bu kadar iyi haftalar.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası