9 Nisan 2014 Çarşamba

Sosyal Medya ve Dernek Hikayesi

Ya neden dernekler kurulur konusunu bir türlü kafamda oturtmuş değilim. Dernekler için "ulen adamlar rahat rahat okey oynasın diye açılmış mekanlar" diye düşünürüm hep. Tabii bu emekli dernekleri için olan bir benzetme ama sağolsun "sosyal medya" için açılan dernek var bu dernek de bundan öteye geçemiyor. 

Sansür için bir tane bile açıklama yapamayan açıklama yazarken de "bu yasak milletin faydasına bişeydir inş cnm ya" dan öteye gidemeyen bir kuruluş olması da ilginç haliyle.

Dernekten bir beklentim yok hele de sansür ve direkt ekmek parasına yönelen bir yasaklama konusunda yaptığı açıklama ile duruşunu belli eden bir kurum ile zerre bir alakam da olamaz. Bu dernekten normal şartlarda bu konu hakkında yapmasını beklediğim "organize olup durumun hukusuzluğunu vurgulayıp hangi makamlara başvurabileceğini listelemesiydi" sadece. Bu derneğin neden açıldığına dair hiçbir bilgim yok bazı tahminlerim var "muhtemelen bazı kurumlara daha yakın olmak" gibi bişeyler kafamda dönüyor fakat konduramıyorum umarım öyle değildir. 

Dernek için söyleyeceğim şey allaha yakın bana uzak olmaları. Umarım istedikleri konularda bişeyler yapıp sonuca ulaşabilirler. Kendilerine kolaylıklar diliyorum. Siz hangi dernek olduğunu merak ediyorsanız linkini aşağıda bulabilirsiniz. Sosyal medya eğitimi filan da veriyorlar. Buradan gelecek eğitime de pek güvenemiyorum açıkcası. Bir de üstüne para istiyorlar ki "Fiyatı için iletişime geçin" gibi bişey yazmışlar. 

http://usmed.org.tr/ 

Umarım sosyal medya özelinden veya geleneksel reklamcıların tekelinde kurtulup dijital reklamcıların hakkını savunabilecek bir dernek çıkar. Ben de ne güzel iş yapıyor arkadaşlar diye burada yazarım.

Şimdi okuyanlar çok biliyorsan sen yap diyebilirler, benim bu işi yapmak için ünvanım çevrem ve iş tecrübem yetmez. Bu işi yapacak çok kalifiye insanlar ve çevresi ile sektörü örgütleyebilecek kişiler var.

Saygılar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası